Nincs szükség a Magyar Nemzetre

2015. január 15. 19:45

Bátorfy Attila
Kreatív
A kormányzati kommunikáció szemszögéből a napi nyomtatott bulvármédia, a magazinpiac, valamint a nagy online hírportálok a meghódítandó terület.

„Emellett érdemes a jobboldali médiaportfolió erős elemeivel is foglalkozni. A plakátpiacon a Publimont-EuroAWK-Mahir Cityposter helyzete nem betonbiztos, ugyanis ki lehet váltani mondjuk egy JCDecaux-Hungaroplakát-Pont Reklám hármassal. A piacon amúgy is lehet hallani, hogy egyes jobboldali plakátcégeknél komoly belső problémák vannak, miközben arról is, hogy más Fidesz-közeli emberek eddig független tulajdonú plakátcégekben szereznének részesedést. Itt egyedül a Mahir Cityposter hengeroszlopait lehetne talán nehezen nélkülözni egy kormányzati kampány során.

Ám a kívánt nagy országos és lokális elérést a jobboldali plakátcégek nélkül is lehet biztosítani, akár olcsóbban is. Egy kormányzati kampányból azonban a Class FM (tulajdonos: Simicska Lajos-Nyerges Zsolt), mint az egyetlen országos kereskedelmi rádió, valamint a Metropol (tulajdonos: Fonyó Károly), mint az egyetlen országos ingyenes napilap, illetve a közélettel, politikával nem foglalkozó TV2 a továbbiakban is nélkülözhetetlen lesz, nem számolhatnak csak a közmédiával, amelynek presztízse és elérése is alacsony.

A kormányzati kommunikáció szemszögéből a napi nyomtatott bulvármédia, a magazinpiac, valamint a nagy online hírportálok a meghódítandó terület. Ott kell számukra részben, vagy egészben szövetségeseket találniuk a kiadóikon, tulajdonosaikon, értékesítési osztályaikon keresztül, és az állami hirdetésekkel ezekben az irányokban próbálkozniuk – mert tömegeket itt lehet elérni. Itt lehet befolyásolni és elbizonytalanítani, nem a Magyar Nemzeten, a Heti Válaszon vagy a Hír TV-n keresztül. Ennek a nyomásnak sokan beadják majd a derekukat, ám kétséges, hogy meglesz-e a várva várt hatása, mert mindenkit mégsem lehet megvásárolni.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 17 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A nyomtatott média súlya és jelentősége folyamatosan csökken. Naponta utazom a metrón. Húsz éve még a pasik nagy része vagy Nemzetet, vagy Népszabit olvasott (és árgus szemekkel figyelték egymást) Az érdekteleneknek meg ott volt a Népsport.
Ma már a politikai napilapok szinte teljesen eltűntek. Marad a Blikk és az ingyen osztogatott Metropol.
A lépcsőházunkban egyedül én fizetek elő újságra. Már női lapokat se látok a postaládákban.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés