Az agresszív hirdetéseivel ismerté vált Temu kénytelen volt behúzni a kéziféket, túl sok volt a vizsgálat
A panaszok és a fogyasztóvédelmi vizsgálatok állhatnak a cég stratégiai irányváltása mögött.
Nagy László, a 2010-es év szakembere társ-kreatívigazgatóként az ACG-hez, 2011 egyik leghatékonyabb független ügynökségéhez igazolt – tudatta az ügynökség a Kreatív Online-nal.
Nagy László társ-kreatívigazgatóként az ACG-hez igazolt – tudatta az ügynökség a Kreatív Online-nal. A társ-kreatívigazgatói pozíció létrehozását az ügynökség közleménye szerint az indokolta, hogy az ACG az utóbbi időben komoly átalakulásokon ment keresztül, és az egyre növekvő számú online megbízások egy tapasztalt szakember szerződtetését tették szükségessé Tihanyi Péter kreatívigazgató mellé.
A Kreatív Online emlékeztet: Nagy László korábban kilenc évig dolgozott a Saatchinál, az Addict blog szerzőjeként pedig számos szakmai és közönségdíjat elnyert. 2010-ben a Magyar Reklámszövetség Golden Brain-díján az Év szakembere elismerést is megkapta.
Az ACG május végén ismét az Év ügynöksége lett az Arany Penge Fesztiválon, a 2011-ben elindított Effie Effectiveness Index (Effie Hatékonysági Mutató) szerint pedig tavaly a világ egyik leghatékonyabb független ügynöksége volt – írták.