A világjárvány utáni szállodamentést segítik a Channel Manager platformok

2021. június 06. 08:28

A Channel Manager rendszerek az elmúlt évek egyik jelentős fejlesztése, melyek arra hivatottak, hogy segítsék a szállodák értékesítésének működését, és az online értékesítés fellendülését.

2021. június 06. 08:28
null
Ezek a rendszerek általában automatikusan frissítik a szállodák szabad kapacitását és árait az online helyfoglaló platformokon. Ilyen módon előzik meg a túlfoglalásokból adódó problémákat, és a különböző portálok közötti áreltéréseket.

Ide tartozoik Hotelbeds is, melyet a SiteMinder (a világ egyik vezető Channel Manager platformja) iparági jelentésében ismert el, a 2020-as év világszerte sikeres terjesztési és bevétel-ösztönző csatornájaként.

A 140 országban megtalálható, 180 000 szállodaingatlant magába foglaló portfóliójával, amelyek közül sokakat közvetlenül különleges feltételek alapján kötnek le, a Hotelbeds kiemelkedő helyzetből indul ahhoz, hogy nagy forgalmat generáljon a szállodák és az egész utazási ágazat számára - elősegítve ezzel a COVID utáni felépülést.

Carlos Munoz, a Hotelbeds üzemeltetési igazgatója elmondta:

Ez nagyszerű bizonyítéka csapatunk teljesítményének és elkötelezettségének az elmúlt tizenkét hónapban annak ellenére, hogy a 2020-as év hatalmas kihívásokkal járt együtt. Sikeresen összpontosítottuk erőfeszítéseinket arra, hogy a lehető legversenyképesebbek legyünk, miközben magas szolgáltatási szintet tartunk fent. Ez az elismerés egyértelműen jelzi, hogy mindent megteszünk partnereink támogatása érdekében.

A cikk szerzője: Nagy Simon Aladár

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!