Ügyfélszolg-állat

2013. január 25. 12:14

Látja-a-képernőn-azt-a-helyes-képet-két-monitorról? Igen? Klikkeljen rá duplán, de gyorsan ám, különben nem lesz jó.

2013. január 25. 12:14
Mosonyi Kata
Jobbklikk

„Az érzés ugyanaz, mint mikor felhívod a nyamvadt szolgáltatód egy amúgy is baljós érzésekkel terhelt délutánon, hogy 3-4 bankszámlaszámmal megegyező hosszúságú kódok bepötyögése után, a végtelenített Für Elisek és egyéb zongoradarabok, valamint a rendkívül-kedvező-akciók sötét, kilátástalan erdején átverekedve megkérdezhesd a műszaki szápporttól A Kérdést: miért nincs itthon internet? És ezzel kezdetét veszi az a tánc, amely körülbelül annyira andalító és romantikus, mint az ipari techno, amely minden szórakozóhelyen felbukkan hajnali 3 körül a szintén kötelező latinblokk után, és amelynek az IT Crowd óta alapeleme a Did you turn it off and on? kérdés, és a retardáltak számára is megalázóan könnyűnek bizonyuló feladatsor: látja-a-képernőn-azt-a-helyes-képet-két-monitorról? Igen? Klikkeljen rá duplán, de gyorsan ám, különben nem lesz jó.

Jajj, így sem megy? És mindezt olyan negédes hangon, hogy nem csodálkoznál, ha kiderülne, Mézi valami rettenetesen gonosz rokonával beszélsz éppen. És szeretnél dühöngeni, mert érzed, hogy minden kűr után gyengülsz, remegni kezdesz, és már szó sincs az internetről, magasztos célodat bármikor lecsérélnéd arra, hogy headsetjével fojtsd meg a vonal túlsó végén elégedetten hátradőlő gyalázatost. Hiszen nyilvánvalóan, mint potrohos keresztespók a sarokban, csak gyanútlan telefonhívásodra várt, hogy míg hálójában vergődsz, megbosszulhassa az 5 (7, 9) egyetemi év mellőzöttségét, a népszerű fiúk és minden lány visszautasítását. De most elérkezett az idő, hogy másokra számára megszerezhetetlen tudásának köszönhetően bosszút álljon az aljas, elutasító világon.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 14 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
greg
2013. január 25. 17:35
Az hogy minden nagyobb cégnek, az államiaknak is legyen normális telefonos ügyfélszolgálata az egy alapvető elvárás. Vannak olyan telefonos cégek akik szerint az ügyfélszolgálat egy automata menü végtelenítve. Valószínüleg hogy az egyszeri felhasználó csak véletlenül hívta fel őket és csak az automata idótaságaira kíváncsi. Kötelezővé kellene tenni hogy max 2 perc után kapcsolják az ügyfélszolgálatost.
demokrácia-fogyatékos
2013. január 25. 15:39
"retardált"?. Mi baja velük a szerzőnek, talán volt a családjában, azért e neheztelés, eme nagyképű hasonlat-képzés? A szerző hiányos emberségéről, politikai korrektségéről és szánalmas frusztráltságáról meg kár megemlékezni.
OrangeOrder
2013. január 25. 15:03
A kérdések szinte fele megoldható ilyenekkel. Sajnos az ügyfélszolgálatos nem fogja látni, hogy te kivételesen okos és tájékozott vagy, és sajnos azt is feltételezheti, hogy nem indítottad még újra. Legközelebb érdemes úgy bemutatkozni, hogy kurvára okos vagyok. Csak akkor minek hívod őket? :D
kjkj945
2013. január 25. 14:31
""""" Kedves Kata! A Józsefvárosi Piacon kell keresni. Ott biztos van. A legmárkásabb MP3 is Kínában készül és rögtön utána a silányított (ezért óccsó) koppitása is. A töltők azért egyformák.. """"
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!