SEO helyett tartalommarketing?

2013. január 28. 19:34

Ha mindenki manipulál a jobb helyezésért, idővel ugyanoda jut, mintha senki nem manipulálna.

2013. január 28. 19:34

„A tartalommarketing és a SEO  nem egymást kizáró módszerek. Attól, hogy egy tartalom jó, van benne »anyag«, el kell hogy jusson az emberekhez. Ennek egyik útja pedig a keresés. A »jó« keresőoptimalizálásra tehát továbbra is szükség van.  A keresés mellett azonban az elmúlt években egyre nagyobb szerephez jutott a megosztás és az ajánlás. A tartalom terjesztésének ezek a közösségi megoldásai ugyan még fiatalok, de rendkívül gyorsan terjednek. Nyilván ennek a változásnak is szerepe van abban, hogy sok évi késlekedés/ellenállás után a Google végre elszánta magát és az eddigieknél kicsit keményebben lépett fel a keresőmanipulátorok és a manipulatív módszerek ellen.

Mi mindebből a tanulság? Leginkább az, hogy a minőségi tartalomra, vagyis a minőségi tartalmat előállítani képes szakemberekre szükség van, illetve a következő időkben egyre nagyobb szükség lesz. A változások előbb-utóbb hatnak az online médiára is. Az elmúlt években némelyik kiadványnál olyan mértékben előtérbe került a keresőoptimalizáció, ami erősen befolyásolta az újságírás minőségét is. Itt az ideje felébredni.

A leglátványosabb változás a céges tartalmakban várható. A közvetlen marketinges nyomulás mellett (részben helyett) egyre nagyobb mértékben jelenik majd a márkázott tartalom, ami amellett, hogy szerethetőbbé teszi a vállalatot/márkát, munkát adhat a médiából egyre inkább kiszoruló tartalommunkásoknak.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Gobbi Hilda Páncéloshadosztály
2013. január 28. 23:58
Mi? A SHOA helyett tartalammarketing? Vagy bocsika, ezt lehet, hogy elnéztem...?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!